Dina äckliga lögner!

Godkväll alla! Sitter i sängen och bloggar lite, ska upp tidigt imorgon, plutt ska va på dagis 8-13.30 lång dag, hur ska jag klara de! Dom senaste dagarna har hon blivit jättelessen när jag lämnat henne, men de går ju över lika fort igen, och jag vet att hon har de bra.. Men det är såå jäkla jobbigt att lämna henne när jag vet att hon är lessen! Imorgon när det är lång dag på dagis ska de städas här henne. Men först ska jag träffa chefen på mitt nya sommarjobb, ska dit när jag lämnat Nathalie på dagis. Sen ska jag hem och STÄDA! Ingen liten skitunge som e ivägen och vill hjälpa till.. Hehe :) Älskar henne så otroligt mycke! Hon är det bästa som hänt mig! Och nu till en annan sak.. Är så trött på alla Jävla lögnare så jag kan spy på de! För fan, vad är det för fel på sanningen. Inser du själv att du gör fel när du tänker på sanningen..? Allt som kommer från dig är lögner, lögner och lögner.. Du kan ju knappt hålla koll på vad du sagt och inte sagt. Håll dig till sanningen ditt Jävla svin! OVER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0