Munken och Nunnan :)

Haha! Ja idag e en bra dag :) E på jättebra humör... Och så e de ju SOL och VÅR i luften, mysigt!

Helgen har varit bra, nathalie har dock haft feber vilket inte va så kul men men.. De har gått över nu iaf.

Hon har vrit på dagis idag mellan 8-11 å hon grät idag oxå nät jag gick, man vill bara springa tillbaka in och krama henne och ta me henne hem igen.. Men har får gjort mycke idag, börja tvätta kl.7 och tvättar till 1. Sen har jag vikt all tvätt och plockat undan och lite så, ska snart diska och städa köket, passa på när pluttan sover..
Sen blir de lekplatsen me Annsofie och barnen :) Mamma kommer oxå dit och lämnar min fina cykel :) :) :) Wiie!

Imorron har jag bestämt att när jag lämnat nathalie på dagis ska jag hem och hämta vovven sen ska jag gå ut och gå en lååång runda, power walk och förhoppningsvis jogga lite om man pallar, man e ju inte va man har vatt :P
Men har bestämt att jag fan ska gå ner i vikt! Bli av me alla graviditetskilo! Vilket e på tiden, va ju ganska längesen jag fick barn :P
Ska bli lika fin som jag va innan, nu känner man sig bara fet å ful!
Ska gå ner till sommaren så man kan köpa nya fina kläder när man jobbat lita, de har man ju råd me då :)

Nä, nu får jag återgå till min plikt :D Haha!

Och du min lilla munk, tack för att du finns och hjälper mig <3 Kul att vi börjat prata igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0