Saknad!

Sitter här å saknar nathalie något fruktansvärt mycke.. Lämnade henne på dagis imorse kl. 8..
Och hon började storgråta och skrika när jag skulle gå, och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna så jag började oxå gråta, det är klart jag vill ta min dotter när hon e lessen, men de ska jag ju inte, inte på dagis iaf, då blir de ju bara värre.
Men de sved i mitt hjärta! Usch va de gjorde ont!

Saknar henne otroligt mycke, känns så tomt här hemma, man går bara rundor och vet inte vad man ska göra, jag skulle städa men va fan! Kan jag inte bara få hämta henne NU!!!

2 timmar kvar bara, nu sitter hon och äter, hoppas maten e god och att hon äter något, sen ska hon vila, dom sover ute på Nathalies dagis, jättebra! Hindrar bakteriaspridningen fruktansvärt mycket genom att sova ute. .Och dom sover bättre oxå.

Ikväll ska vi passa lille Nathalie, Annsofie och Husseins bebis, dom ska på bio så sa jag att vi kunde passa henne :)
Ska bli skoj, vår nathalie älskar ju bebisar :D Så vi ska nog ut och gå en runda sen tror jag, vi har ju fortfarande 2 vagnar, en som bebis kan ligga i och en till vår lille plutt :D

Nu ska jag gå å ställa in alla blommor i duschen och dammtorka alla hyllor och fönsterkarmar, jag måste komma på andra tankar.. Men saknar henne FRUKTANSVÄRT mycke!!!

Älskar dig mitt älskade barn, du är det bästa som någonsin hänt mig, vad skulle jag gjort utan dig!
Du, mitt vackra lilla barn, vad är jag utan dig?




Tröttis efter badet


Busfröet nr 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0