Ibland kommer allt ikapp!

Jaja, här sitter man igen.. Ett tag sen jag skrev men orkar inte skriva varenda dag.. Undrar om någon läser?!

Ja, idag är de den 10 december 2009... Alltså imorgon för 2 år sedan började min långa och smärtsamma förlossning... IImoron kl. 17.00 ungefär.. de va då det började.. Och se vad som kom!
Världens mest underbara lilla krabbat! Gråter bara jag tänker på henne... Så sjukt underbar, bäst.. Hon e allt..! Hon förgyller VERKLIGEn min dag!

Imorgon e de julfirande på dagis.. 07.15 börjar de :P Hehe.. Min princessa ska ha tomteklänning, medöversöta tossor och tomteluva :)
Sen blir de unga mammor på eftermiddagen, sen hem å förbereda för kalas på lördag!
Ska försöka göra en Hello Kitty tårta till min princessa :) Och en massa fina presenter ska hon oxå få!

Idag va hennes farmor och farfar här å firade henne.. Hon fick ett tv spel för små barn.. Kommer inte ihåg va de heter, men dom lär sig med färger och former å dyl. Plus ett par leggings, en tunika och en bolero :P Och ett par skit häftiga skor!

Önskar att jag oxå hade haft min farmor kvar! Saknar dig oerhört farmor... Börjar gråta bara jag tänker på dig.. Tänk så mycket du missat... Du ville ju så gärna få ett barn barnsbarn, och de fick du.. Men du lämnade oss när hon bara var 2 månader! du fick se henne, och hålla henne.. Men herregud farmor! Jag vill ju ha dig här...!
Jag kan göra vad som helst för att du ska komma tillbaka, jag saknar dig oerhört mycket!
vi bor ju i landskrona igen, du tycker så mycket om denna staden, om du bara hade funnits kvar hos mig farmor..
Minns fortfarande att pappa ringde den kvällen i februari, 23.00 va kl. Han sa: Hej, sover du? - Nä, nathalie har precis somnat... - Okej, farmor har somnat nu... Jag bara brast ut i gråt och srek NEEEEEEEEEEEJJJJJJ!!!! Inte farmor.. Du har alltid varit speciell för mig, och de vet du.. Nu kommer ytterligare en jul som jag får fira utan dig, på lördag fyller Nathalie år! Kan du inte bara komma så hon får träffa dig, jag önskar såå att hon ska få träffa dig!
Hon hade älskat dig farmor!
Nu farmor måste jag sluta så att jag inte sitter å gråter allt för mycket.. Ska snart åka till din grav, men jag orkar inte! Vill bara ha dig här, de e inte rättvist! FARMOR!!! KOM HIT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0