Morgon Blogg

godmorgon till alla er som e vakna :)

Har precis gett min lillplutt frukost så nu ska vi ut på en långpromenad :) Skönt i detta underbara väder!



Nere vid havet


I övrigt har de inte hänt så mycket,
har varit ganska så nedstämd, men de har ju sina anledningar :(
Förstår inte varför de ska vara så svårt!

I söndags så va min älskade pappa här, han hade med blommor och choklad till mig oh Nathalie fick 3 st jättefina bodys :D
Och så hade han me en massa goda kakor, och nathalie skulle ju givetvis äta lite av varje, men sen såg hon ut som ja, jag vet inte vad.. Hehe!


Annars har jag bara varit med Sarah för de mesta :) Jätteskoj har de varit..

Och i veckan händer inte allt för mycke, va på BVC igår, min olutt väger 9720 och är 76 cm lång.. Hehe, men hon är lite mindre än dom flesta 1 åringar, men sköterskan sa att hon va före med utvecklingen i övrigt :) Mitt lilla snile :P

Nu ska vi ut och gå! Ha en bra dag allihopa!
Skriver kanske mer sen!

Puss&Kram Mamma älskar dig <3          hihi, nyaste

Kommentarer
Postat av: eem

Ååh, vad roligt att du också börjat blogga! :) Kram!

2009-02-18 @ 10:52:04
URL: http://emeliemalmborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0