Snabbis ;)

Idag blir de bara en snabbis, har precis plockat undan och diskat, känner mig duktig *klapp på axeln* :)
Sen har jag sorterat alla papper å skit å mög.. Men skoj när de e färdigt..

Min lille plutt gick och la sig vid 8 tiden efter en lång dag med massa buk och lek.
Men skönt att hon har blivit bättre iaf :D *ler*

Markus kom en runda innan, så han och Sony stack och hämta bilen. Sen åt vi midda, råstekt potatis och flintastek, de va mums.

Imorron e de freda :D Hehe!
Kommer lite folk, men de blir lugnt.. Sitta å flabba lite å spela lite spel.
Men på dagen kommer Markus å Rebbe *favvisar* Sen åker ju dom till Norge i en vecka.
Men markus sa att vi fick följa me :D Fast vi fick sova på golvet, och nathalie mellan dom så hon sov bekvämt iaf.

Nere vid havet

Sen ska jag umgås me MIN Sarah hela dan imorron! Äta midda å ja.. allt!
Snacka en jävla massa skit :D

Nu ska jag gå, ska in och duscha innan klockan blir för mycke..

Ha de fint och sov gott alla!

Puss&kram

Mamma älskar sin fis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0