14 mars

Hej hej igen!

Glömmer bort min blogg lite så ibland, och har inte riktigt tid att sitta här heller..

Idag fyller svärmor år, men ska tyvärr inte dit idag, jag och fisen ska bli hemma.. Sen ska hjärtat åka och jobba, han börjar kl. 4.

Sen ikväll ska jag å min plutt hem till sarah och äta och kolla melodifestivalen *tråk* Hehe ;P

Annars har de inte hänt så mycke!

Min princessa har kommit in på dagis, börjar den 23 mars! Vilket är väldigt snart, och jag e skitnervös och vill egentligen inte. Har ju aldrig lämnat henne innan, kommer bli skit tufft när man ska gå ifrån henne, fast jag vet att hon har de bra och roligt framför allt!

Min lilla busunge :)

I veckan som kommer måste vi börja öva lite "dagis rutiner" plus att jag ska köpa ny jacka, vantar, mössa och lite annat till plutten.. Hennes jacka börjar bli lite liten så hon får ha en ny nu till dagis.. Har sett en jättefin på HM :)

Nathalie sitter i knäet på mig nu och leker med min teklefon.. Hon trycker upp den i örat på sig själv och säger *ahhj* Hej ska de va :) Kommer gå så fort me talet nu när hon börjar på dagis.
Nu ska bara jag hitta ett jobb oxå! Och det är ju inte de lättaste! Men nått måste där väl finnas.

Nu ska vi gå in och väcka hjärtat! Han har sovit tillräckligt nu :P Haha!

Puss&Kram på alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0