Lördag

Jaha, då va de lörda idag, snart e denna veckan oxå slut och de e dax för Nathalie att börja på dagis :)
Ska bli skoj för henne, känner att hon behöver aktiveras och träffa barn på ett sätt jag inte kan göra med henne.
men hade gärna haft henne hemma längre :)

På månda eller Tisdag får jag beskedet :) LÄNGTAR! Och hoppas för den delen oxå.. Håll tummarna, skriver så fort jag vet..

Nu e älsklingen nere i stan och hämtar vår goda kinamat :) Ska bli såå gott!
Och friterad banan och allt, mums!

I helgen har vi bara varit hemma och tagit de lugnt, makus och Rebbe va här igår, så vi åt mat och kolla på film, veldans trevligt!
Men jag va såå övertrött så jag satt och skratta åt ALLT! Sen somna jag :P Men bara en liten tupplur ;)

Nu kommer maten! Smaklig måltid :)

Puss&kram


Jag och ängel på hennes dop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0