Uppdatering

Hejsan!

Va ett tag sen man skrev här, glömde faktist att jag hade en blogg :P
Och har haft ganska mycket att göra faktist.

Söker jobb och försöker ordna dagis plats, men de  eju verkligen inte de lättaste! Kan ta typ 6 månader innan dom kommer in! Helt sjukt!

Har varit och badat på Karlslund, fisen tyckte de va jätteroligt :)

Badar Tröttis efter badetSötnos :)

Fick ta en liten paus, hon saknade nappen och snutten :) Hihi.. Men de va faktist jätteroligt, satt för de mesta i bubbelpollen, där va de varmt iaf :)

Men min lilla bebis blev sjuk efter vi varit och badat, så nu har hon fortfarande feber, hosta, snorig näsa och e jätte hes, hör knappt när hon skriker.

Men badet trötta ut henne.. När vi kom hem somna hon på golvet vid mina fötter

Somnade på golvet :P hihi, min älskling!

Imorron ska jag till tandläkaren i Lund, äntligen ta av tandställningen, efter 3 år!
Och så får jag mina "nya" tänder.. Längtar så efter att få se de.
Min älskade pappa ska va me och passa Nathalie i väntrummet, sen ska vi gå å fika. Ska bli mysigt!
Längesen vi umgicks bara vi <3 *älska*


Nu ska vi gå å lägga oss, hjärtat e ute kvällsrundan me vovven, sen blir de natti natti.. Fisen har sovit sen halv 8 så hon vaknar nog lagom vid en 6 tiden :) Skönt me tidiga morrnar *not* :P

Sov gott me er alla, nu har ni fått en liten update :)


Charmtrollet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0