Julskyltning

Jaaaa... Då har vi kommit så långt in på detta året att de e dax för julskyltning :)
Åhh de e ju såå himla mysigt... Synd bara att de inte e snö oxå :(

Denna helgen e snart över å de har väl inte hänt så värst mycke. Igår va vi på middag hos Mange, fick nån kyckling med julmustsås! Snacka om gott! De låter ju fy fan, men mums va de va gott :)
Men min lilla ängel va nog inte jätteglad i de för hon åt några tuggor å sen putta hon bort tallriken.. Men äpplekakan smakade bättre tyckte hon :)

När vi vatt hos Mange cyklade vi å köpte lite gottis sen hem å kollade på Flickan som lekte med elden, grymt bra den oxå!

Igår fick jag ett riktigt ryck här hemma, va å hämtade stolar i Eslöv nu i veckan, sen igår hämta vi bord hos mamma.. så nu har vi ett helt nytt kök, eller ja.. De e nytt för oss iaf ;) Sen hängde jag upp alla julgardiner och satt uppalla ljusstakar, så nu e de endast några små tomtar som ska upp :) Men de kan jag å plutt göta nu på förmiddan.. Sen blir de ju vila å sen julskyltning..

Ska se om Nathalie vågar sitta i tomtens knä detta året.. Hmm, tvivlar på de.. :S

Imorron e de även dax för min lilla plutt att få vaccinet.. :( Men bra ändå eftersom att de finns barn på hennes dagis som fått de.. så hon har inte varit på dagis nu på 2 veckor.. Och de måsrks på henne.. Hon e så rastlös å ja, klättrar på allt.. Men de e inte så konstigt ju...
tisdag ska hon dit iaf.. Och då ska jag tvätta..

Sitter å dricker Red Bull å funderar på va man ska gör au, om jag ska diska eller va jag ska.. Måste paka in Nathalies alla julklappar och presenter, men kan ju inte precis göra de när hon e vaken.. Hon förstår ju lite mer nu än va hon gjorde förra året.. Hon ska få sååååå fina saker :) Nästan så jag blir lite avundsjuk :P
Själv önskar jag mig en dammsugare, airwick grej, hehe inte så lätt stt förklara, presentkort på IKEA, ja de va nog allt.. Men de räcker väl..!

Nä, nu får jag väl gå å göra något vettigt av denna dagen oxå, ska först lägga ut lite annonser på Tradera.. Massa skit å sälja..
Ha en trevlig dag!

Puss&kram


1 timme gammal


Kommentarer
Postat av: Catharina

Alltid lika trevligt med nya saker.Du e duktig snäckan!Kramizz

2009-11-29 @ 19:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0