Somewhere deep inside

Hejsan Heej :)

Nu sitter jag här igen och planerar för sängen men va tvungen att updatera lite först..

Dagen idg har väl varit ganska lugnt, en liten suris här hemma men ja, de e ju 2 års trotsen som kommer :) HÄRLIGT! Haha... Kan själv, vill inte, baja dig mamma, Neeej! Ja, de e så mysigt me små barn :) Hihi...!

Lämnade lillplutt på dagis kl 8, sen cykla jag hem å bädda ner mig brevid mitt hjärta igen och sov till halv 11, sen hämta jag nathalie kl. 11 :) Skönt va de å sova, och ligga å mysa. Känns som att de inte blir mycke av de, han jobbar ju ganska mycke nu.. :(

När vi kom hem från dagis va de till å äta lite sen somnade nathalie och sov i 1,5 timme ungefär.. Då passade jag på å plocka undan lite å så..
Fisen hade gjort ett jättefins spöke på dagis som nu hänger i hennes ny möblerade rum :D *stolt*
Har fått en sån här "tripp trapp" byrå eller va man kallar de, så på den står nu hennes tv som hon fått av morfar (min pappa) och så en jäkla massa leksaker.. Har tyvärr inga lådor till den än så allting ligger intryckt :P


Älskar denna bilden

Ändrade även om sängen och lite så å passade på att sortera ut lite gammla leksaker som inte används eller är isönder.. 
 
Nu ikväll har de bara varit en massa mys, hjärtat börja jobba kl. 19 och slutar om en kvart :D Wiiie! Men börjar igen 7.30 imorron :(
Morgondagens projekt blir att sortera alla nathalies kläder och lägga i lådor i storleksordning och upp på vinden.. Känns jobbigt att bara lägga undan allt och se hur honväxer och växer.. Inte samma lilla lilla nathalie längre.. Men hon kommer alltid att vara Min lilla bebis :P

Nu ska jag hoppa in i duschen innan hjärtat kommer..




Sov gott alla!

Ps. slänger in en bild på hyllan :P



Här e Nathalies rum, ser stökigt ut eftersom där inte e några lådor



Kommentarer
Postat av: Catharina

Låter som du haft en go dag :-)Lillsnäckan blir säkert glad !Kramiz på er!

2009-11-10 @ 23:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0