Scrapbook :)

Nu har jag nog äntligen hittat mig en hobby :)
Scrapbooking :) De verkar skitkul!
Ska göra ne bok om Nathalie från de att jag va gravid och framåt med en massa fina bilder, å dikter å ja :) Jag bara längtar tills jag ska börja med de..

Idag har vi varit på kalas hos Mikael som fyllde 20, Grattis!
Nathalie fick hjälpa honom att öppna en massa paket när vi kom ;) Så snällt av honom, och de e ju de hon tycker e skoj oxå så..

Imorgon blir de nog badet med min lilla ängel, känner att jag måste hitta på något med henne, hon har varit hemma från dagis i 1 månad nu när de varit massa ledighet, och så plus att hon fick vattkoppor som inte riktigt vill läka.. De ser hemskt ut vid hennes lilla stackars öra, och de rinner var och blod :( Synd om min snutte!

Nu ska jag gå å nanna å fundera ut lite olika saker till min scrapbook :D:D:D

Sov gott alla! Älskar min familj otroligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0