GlöggMys och Bingolotto

Har inte skrivit på ett tag, men har inte riktigt haft tid till de. Men nu kommer en liten update ;)
Förra veckan bestod endast av jobb och andra vardagliga saker, och i torsdags begav vi oss i snöovädret till Väla för att köpa lite julklappar. Såhär så mina "julklappsköp" ut :)
  • Julklapp till Mamma ( I keep it as a secret) :P
  • Hello Kitty morgonskor till Nathalie ( Dock ingen julklapp)
  • 2 pyjamaser till Nathalie (Hihi, ingen julklapp de heller) Men billiga, 2 för 99 :) GILLA REA!

Ja, de va nog mina inköp den dagen :) Men shoppingen har fortsatt, Trust me :) IKEA igår, massa julpynt till grannen och annat pynt, värmeljus, blommor och galgar till Nathalies garderob, tyckte att jag bara tog billiga saker, men de hela kalaset slutade på 363 kr :)

Dagen idag har jag endast städat och pyntat så nu e här såååå fint och mysigt :) Eftr pynteriet och städningen blev de ner en runda på julskyltingen och titta lite, N hälsade på tomten och var inte alls rädd, trodde verklugen hon skulle vara livrädd, men nope :) Mammas modiga tjej!
Hon fotades även med tomten, sitter i hans knä dessutom. Så vi köpte en almenacka med fotot på, bara 39 kr, vi älskar billiga saker.. Sen blev de lite lottköp, dock inga vinster. Och min ängel fick rida :) Hennes dag förgylld, funderar på att låta henne gå på sån här lekis eller va dom kallar de, de e en gång i veckan då får dom rida och leka med hästarna. Ska kolla lite på de och tänka på saken, de e ju ganska dyrt :/

Imorgon blir de jobb mellan 7.30-15 sen ska jag bara hämta nathalie på dagis för att sedan bege oss till Kävlinge till min pappa och baka pepparkakor, dom har köpt pepparkaksdräkter till alla barnen, så gulligt! Ska bli kul att komma dit och umgås med min lilla pappi lite <3

Glömde säga att vi spelade Bingolotto idag, jag, Sarah och Mange. Jag vann faktist 100 kr, brukar aldrig vinna.


Nu är det dax för sängen, men först en smabb vända in i duschen. Sov gott på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0