Hel döv

Sitter i soffan och lyssnar på musik och samlar krafter för att så småningom börja städa.. Blä!! Men jag e fan heldöv på mitt högra öra, helt sjukt.. De känns som att de typ e vatten i örat, men de har jag inte. Som ett jävla lock eller nått, sjukt jobbigt e de, lutar jag mig bakåt e de precis som att de släpper, men sen kommer de tillbaka igen.. Får fan alla jäkla sjukdomar, räcker de inte me lunginflammation eller?!


Ikväll e de Halloween fest för Sarah som snart fyller år :)
Så då bjuds de på middag och dricka, men jag får ju dock inte dricka något med alkohol, men lika glad e jag för de :D Min lilla ängek ska va princessa, hon har till och med fått klackaskor och tiara, så hennes dag e förgylld me dessa sabla klackaskor :)
Tur man har grannar med förståelse.

Nu ska jag orka förflytta mig från soffan och göra något.

Tjing tjing <3

Kommentarer
Postat av: Emma

köp revaxin till örat! så spolar man ljummet vatten å rensar ut skit i örat! jätte skönt, tror de finns på apoteket! Krya på <3

2010-11-13 @ 17:40:47
URL: http://plingelingan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0