Kalle Stropp och Grodan Boll

Denna veckan har verkligen tagit kål på mig alltså, eftersom att jag fortfarande inte e helt frisk så e allt så mycket jobbigare än va de brukar vara. Fick va hemma från jobb i Torsdags eftersom att jag knappt sovit något på natten tack vare min hosta, så kände jag att jag inte riktigt hade klarat av att jobbahela dagen. Men idag (el ja igår fredag) :P jobbade jag och de gick bra iaf, får mina hostattacker ibland men kan verkligen inte vara hemma mer, dels pga av att de e så frukansvärt tråkigt, och sen visar de sig ganska tydligt på lönelappen :(

Veckan har iaf satt sina spår på både mig och Nathalie, för när vi satt i soffan efter vi hade ätit mat, kebabakött och pommes så "råkade" vi somna båda 2 ;) Sen vaknade jag till å kollade kl. oppss, 23.08 herregud! Så de va bara att bära in loppan i sin säng, och vad upptäcker jag då?! Att hon råkat kissa i soffan, ojoj! Pappa blev kanske inte jätteglad men va fn, de e en olyckshändelse, absolut ingenting hon kan rå för.. Så de va bara till att slita av tyget och tvätta de me vatten och tvättmedel, så nu hänger de på tork :)

Imorgon, Lördag ska jag och Nathalie gå på bio :) Ska titta '

på Kalle stropp och grodan Boll :) Ska bli roligt att se hur N fixar att sitta stilla, de e ju inte direkt hennes starka sida om man säger så.. Skulle kunna tro att de lever 1000000 myror i byxorna på henne ;P Filmen varar iaf bara i 35 minuter, tyckte de va ganska lagom att börja med. Fixar hon de bra kan man ju gå och kolla andra som då kanske e lite längre.
Så vi ska ta bussen till Hbg 12.49 i morron, bion börjar 14.00 så då hinner vi köpa godis och popcorn som jag lovat henne :) Sen blir de nog en promenad i stan och in om özen och handla lite frukt och grönsaker.


Nu ska jag försöka sova igen för att orka me morgon dagen,funderar skarpt på att börja julpynta, jag menar den första snön ligger på marken, så varför inte lixom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0