Massa med Mys <3

Ligger nu i sängen och kollar Lyxfällan och bloggar lite. Detta har verkligen varit en toppen dag! Först jobb som jag längtat såå efter, och jag va tydligen oxå efterlängtad :) Känns skönt att veta :D Sen hämta min fis på dagis som var på ett toppen humör, vilket inte ker allt för ofta nu förtiden, hon har blivit så otroligt kaxig.. Emellanåt kan man bara stå och gapa över saker som kommer från hennes söta lilla mun, man blir helt paff!
"Passa dig, lyssna på mig nu, åhhh, jag måste alltid göra de, vill inte, mamma du kan, får jag de, får jag de" detta e va man hört från Nathalie den sista tiden.
Givetvis måste hon ju gå igenom sånna perioder, men man blir ju inte allt för glad ibland :) Den söta lilla parveln :P


Imorgon e de jobb till 15 sen en snabb runda till Af och skriva i papper, till dagis och hämta loppan en ner till Unga Föräldrar, de e så himla kul där och Nathalie trivs verkligen. Hon frågar mig alltid:
Mamma, ska vi till unga mammor ida?
Jag: Ja, idag ska vi till unga mammor.
Nathalie: Jaaaa! Jag älskar unga mammor :)
Jag: Var ligger unga mammor?
Nathalie: Längst där borta i stan.

Jäkla sötnöt!


Älskar verkligen min lilla sessa, hon är det bästa som någonsin hänt mig och jag kan aldrig tänka mig att leva ett liv utan henne, hon har förändrat mig och mitt liv så himla mycket, och allt till de bättre!







Älskar dig min egen lilla princessa <3


Kommentarer
Postat av: Eslövstösen

A vilken underbar bild gumman <3 e den tagen med din nya kamera? skratta så när jag läste att Nathalie blivit kaxig haha, känner igen det där. Passa dig, vill inte,ska inte och varför haha. Våra underbara små liv har helt plötsligt blivit så stora :D

2010-11-22 @ 08:16:48
URL: http://dacore.blogg.se/
Postat av: Emma

hihi naaw söt hon e =)

2010-11-22 @ 10:59:33
URL: http://www.plingelingan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0