Natti Natti

Ville bara hoppa in och säga godnatt :)
Min lilla plutt ska på dagis imorgon mellan 9-14 så jag kan få vila lite och bli frisk, ska bannemig jobba på Måndag, står inte ut att vara hemma längre. De e skit drygt, man bara går och trampar i allting, har ingen ork till något. Nä tackavetja jobbet :) Hahaha!

På Lördag blir de Halloween fest för Sarah, jag ska va häxa och Nathalie ska va en djävul, lättast för då behöver vi inte klä ut oss hahaha, nä min lilla plutt <3 Men de e inte direkt något avancerat och eftersom att Nathalie e väldigt rädd för allt med masker och sånt så tyckte jag att detta kunde vara rimligt :)

Sov gott på er allihopa <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0