Nu så :)

Nu har jag bestämt mig för att verkligen ta tag i mitt bloggande, och nu när man fixat till bloggen lite är det lite roligare :D
Men behöver hjälp med en sak.. Vad vill ni läsa om? Om det nu är någon som läser :)

Iaf, e hemma från jobb och har vatt de hela veckan, gick till doktorn igår och ja, Lunginflammation, så de blev antibiotika kur och hostmedicin, så jag hoppas inerligt att de går över nu.. Hatar att vara sjuk, särskilt när man har barn oxå, men hon e så super gullig mot mig, vill ta hand om mig och så :) Men tycker ändå synd om henne för jag orkar inte leka med henne så mycke.

Har vatt på Ullared förra veckan med Sarah, Malin och Nathalie, SJUKT KUL :) Hitta en massa fina kläder till oss båda, även om jag lovat mig själv att inte handla Såå mycke till Nahalie, men ja.. Allt e ju så gulligt :)
Blev även en del julklappasköp så man slipper de sen. Och sen träffa jag MORGAN!!! de gjorde verkligen hela min da.. Hahaha, också skrev han sin autogaf på mig :)

Känns så jävla skönt att ha fått ett jobb oxå, att kunna tjäna pengar och göra något kul, unna sig lite saker. Vill bara att tiden ska gå lite smabbare för ett tag så vi kan flytta till hus så småningom. Men har sökt ett radhus sålänge, lite huskänsla iaf :) Haha!


Men nu ska jag å min ängel vila lite :) Skönt ska de bli.. Skriver mer sen

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0